Utvecklingssamtalet avklarat!

Så där ja, då var det bortgjort. Tydligen går det jättebra för mig i precis alla ämnen, har höga betyg i princip i alla ämnen, t.o.m. idrott! Så jag är nöjd =) Svenskan går bäst om jag fattat allting rätt, kanske man lyckades smöra in sig hos Kalle ändå? Hehe ;) Annars tycker alla lärare att jag är ambitiös och trevlig, att jag hänger med bra på lektionerna osv. Frank påstår att jag är kreativ och jag har aldrig sett mig själv som det förut, så jag blev glad!

Det enda negativa, förutom att jag måste ta det lite lugnare som ni alla känner till, var att jag inte alltid är jättebra på grupparbeten på mediekunskapen. Jag tror jag har aningar om vad det kan handla om, men jag ska ändå prata med Kalle om det imorgon så man kan förbättra det.

För hur mycket man än kan och hur mycket man än förändrar sig, så kan man ändå alltid bli bättre!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0