Tycker inte om min hund just nu!

Jag älskar mina djur nästan jämt, menen av mina hundar har fått för sig att det är jättekul att rota i min soptunna på toaletten. Så ja, efter en halvtimmes tv-tittande hittade jag det här på min toalett och jag var ju lagom glad! Men som sagt, så tycker jag om honom massor ändå. Dock borde jag verkligen införskaffa en soptunna med lock!

Nu ska jag plugga lite word för jag har prov imorgon, sen blir det facebook en snabbis och sen ska jag dejta kudden. Imorgon ska jag dessutom köpa ett par skor, 500 kr kostar dem så det tycker jag är värt eftersom att jag behöver varma skor som jag inte halkar i nu till vintern.


Skorna jag ska köpa imorgon, vet att bilden är suddig, men vad tror ni?
          

Kommentarer
Postat av: Jesper

Nalle :@ hehe ;)

2009-11-09 @ 21:24:15
Postat av: Anonym

Snygga! Vart kommer dom ifrån?:P

2009-11-09 @ 22:33:32
Postat av: J

De var verkligen än snyggare i verkligheten så dessa har inhandlats:P

2009-11-12 @ 13:32:04

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0