Trean med Bacon (;

Nu är jag tillbaka igen, jag vet att ni har saknat mig, hehe! Just nu sitter jag på trean med Rebecka och väntar på att Medieproduktionen ska börja, det är en halvtimme kvar så vi sitter typ och nöter facebook ett tag, ganska mysigt. Josse har nyss åkt till Uppsala vilket gör henne till en bitch. Sara är hemma för hon är storskolkarn, vilket gör henne till en bitch också =D

Själv ska jag inte på skolan imorgon eftersom att jag ska vaccinera mig. Jag är fortfarande inte säker på om jag vill göra det, men min far tvingar mig och jag har dessutom inte tid att vara sjuk, känner mig jättepressad av skolan nu igen.

Kanske man skulle skita i vaccinet och bokstavligt talat knarka handsprit istället? x'D
            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla alkoholist problem idiot barn!

2009-11-26 @ 15:55:32
Postat av: Anonym

SÄkert knarkar du också..

2009-11-26 @ 15:56:06
Postat av: Johanna

Vad är fel med dig människa? Har du tappat humorn totalt? Herregud -.-

2009-11-26 @ 18:05:13
URL: http://jkarlsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Omogna människa! Fatta hur trög man är när man inte vet vars gränsen går?



Du är underbar johanna <3

2009-11-27 @ 23:13:28
URL: http://bananbyxa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Allra modigast och mest imponerande med de översta inläggen, är ju den mognad som framgår av att våga skriva ut sitt namn och stå för vad man säger.:-S Imponerande, verkligen......hmmm.

2009-11-28 @ 16:55:01
Postat av: Johanna

Jag vet, man är ju så otroligt tuff när man kan gömma sig bakom datorn :)

2009-11-29 @ 14:56:39
URL: http://jkarlsson.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0