Tränat!

Jag har varit jättenyttig och sånt idag, så jag känner mig riktigt härligt just nu. Till frukost åt jag då som ni sett tidigare en biff, två stekta ägg och lite grönsaker. Min lunch/middag såg exakt likadan ut. När jag kom hem var jag allmänt taggad på att röra på mig så jag körde 20 minuter relativt fort på crosstrainern och jag som inte tränat på ja, ett halvår, blev ju ganska sliten. Sen tog jag en härlig dusch och nu sitter jag här och andas ut.

Tuggade nyss på ett plommon och drack ett glas vatten, plommonet där fick fylla mitt sockerbehov för dagen. Det ligger typ fem ballerinakex i min soffa, jag är grymt stolt över att jag inte ätit upp dem än!

Nu måste jag klä på mig för om en kvart ska jag åka till Luleå med pappa och Ingela för att gå på utvecklingssamtal. Jag ser fram emot det, så man kan få veta hur man ligger till osv, det blir hundra gånger lättare att fixa skolan då. Jag uppdaterar när jag kommer hem igen!


Kommentarer
Postat av: Beckis

Lycka till! <3

2009-11-16 @ 17:50:58
Postat av: Mamma

Hmmm.... kan ju starkt ifrågasättas om STEKT biff å STEKT ägg e så jäääkla nyttigt egentligen. :-S Lite havregrynsgröt m mjölk å ett glas juice hade varit MYCKET bättre! :-)Behöver ju inte PUMPA fett i dig det första du gör på morgonen. Pusspuss var rädd om din lilla kropp. :-)

2009-11-17 @ 17:20:57

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0