Tisdagkväll, helig som vanligt

Mina tisdagar är heliga, det finns ingenting tom får röra dem. Jag slutar skolan klockan 15.50, idag var sista lektionen idrott då vi hade PSI i på Inpuls så jag är ganska sliten, men det är ändå skönt som fan att ha tränat! Ja, sen åker jag hem 16.23 och är hemma en timme senare. Klockan nio är det alltid Desperate Housewives och det måste alltid ses! Verkligen bara krypa ner och mysa i soffan, härligt! Så tisdagarna är heliga, för de där tre timmarna mellan hemkomsten och Desperate spenderars med att varva ner och samla krafter.

Så nu sitter jag här och spenderar de där heliga timmarna tillsammans med Lina. Vi sitter i min säng, med våra datorer i knäna och Dina ligger vid våra fötter och sover. Jag är ganska sliten efter idrotten så vi tar det mest lugnt, pratar lite skit och dricker kaffe, sånt mysigt!

Ja, men nu ska jag vara social. Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0