Slö som fan!

Idag är jag riktigt slö! Hade två lektioner på förmiddagen sen hade vi hål på engelskan så jag gick med Josse och Bacon på stan. Sen hade vi idrott till fyra, cirkelträning och det var ju ganska jobbigt för mig som är så otränad. Ja så åker jag hem då så bestämmer jag mig för att gå ut och gå så följer Ingela med på en timmes promenad med Nova och Dina, mysigt var det! Tycker om att det har kommit snö och att det är sådär lagom kallt ute.

Nu sitter jag framför Ingelas dator och dricker te och lyssnar på musik. Jag och Max bestämde oss för att byta
mp3 med varandra ett dygn och det känns verkligen roligt med lite omväxligen, sen att jag skulle kunna döda för att få behålla den för resten av livet bara för att den är så jävla mysig är ju också helt okej. Jag borde hoppa in i duschen, men jag orkar fan inte. Det blir Desperate Housewives om en timme, jag längtar!

Tisdagar är fan heliga just därför!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0