Rotat i lådor

Igårkväll tog jag tag i en sak jag tänkt göra jättelänge, jag rotade igenom och organiserade mina gamla saker som ligger i flyttlådor. Jag kan då säga att jag hittade en hel del nostalgiska saker, som min gamla walkman som jag var jättestolt över, mitt gamla gameboy, gamla vännerböcker och liknande. Så nu är några gamla böcker jag ska läsa om igen och småsaker jag hittade som jag vill ha nu framplockade och resten är snyggt organiserat i lådorna.

Jag hittade den här klockan och det matchande armbandet som jag fick av min moster för några år sen. De är ju skitsnygga! Måste bara fixa ett batteri till klockan, sen ska jag börja använda de igen. Kankse tar på mig armbandet ikväll?

Mitt lila gameboy, sån nostalgi <3 också några av alla böcker jag hittade, kanske man borde börja läsa mer igen?

Och den här alltså, gud, jag tyckte var så inne när jag hade den, haha! Undra vad folk skulle säga om jag kom bärandes på den idag (;




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0