Plommon, kanelbullar, kaffe och regn

Hej bloggen! Här sitter jag, lite sådär lagom sneaky och lockig i håret efter en promenad i regnet och tuggar på ett plommon. Har dessutom pressat en massa, massa bullar idag och Ballerina pepparkaka som för övrigt var svingoda! Igår köpte jag en pepparkaksdeg och pressade, mums! Ja i alla fall så kom Millan, Jesper och Jonas hit tidigare och drack kaffe med mig, vilket var väldigt trevligt. Sen bestämde vi oss för att för en gångs skull dissa bilen och ta en promenad ner till Shell. Det tar typ 25 min att gå men jag tror fan vi var ute i en och en halv timme!

Det regnade och var jätteslaskigt, men jag var lika glad ändå. Jag och Millan turades om att rida på Jespers rygg så vi slapp bli sådär jätteblöta om fötterna, dock kastade Jesper och Jonas Millan i snön så hon blev ju blöt i alla fall xD Själv har man ju tur och kan det där med att se söt ut så jag slapp hamna i snön (;

Det var i alla fall jätteroligt att ni kom förbi! <3

Jag tycker verkligen om det här =) Kaffe, kanelbullar och min dator <3

Roy och Nalle var nog lite sugna på mitt plommon, alla våra djur är grymma på att tigga, men jag älskar dom ändå <3
           

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0