Myskväll

Sitter här i en av våra supermysiga fåtöljer och tittar på Ghostwhisperer tillsammans med Ingela och Victor, som också har en dator i knät. Hundarna ligger på golvet och håller oss sällskap, det är helt underbart att de finns, man behöver aldrig vara ensam. Just nu försöker jag bara återhämta mig från dagen som har varit ganska tung, hela veckan har visserligen det men ja.

Jag ska dessutom vända på dygnet eftersom att jag kanske ska festa i helgen och den här gången ska jag inte va en sån jävla torris och somna vid midnatt! Imorgon ska jag ju vara ledig eftersom att jag ska vaccinera mig i Kalix, så jag hinner inte till skolan. Det blir alltså sovmorgon i morgon, nice!

Sen imorgon ska jag äta lunch med familjen i Kalix innan vi vaccinerar oss. Ska bli jättemysigt, jag umgås nästan aldrig med de ändå <3

Nä, nu ska jag vara lite social. Hejdå bitches!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0