Min undebara helg

Det här är minst tredje helgen i rad som varit skithärlig, fan va nice mitt liv är =D Det började ju då i fredags med att jag skulle dricka lite vin med Max, sen ville Sara hänga på så vi tre drog till Max och chilldrack lite. Vi var tvungna att göra en egen kortlek, för Max äger ingen kortlek, liksom vem fan har inte en kortlek? xD
Ja, sen spelade vi vomit och tjorvade på, hade skitroligt!

Sen åkte vi in till stan med Rebecka, träffade Ag och hans kompisar, försökte ta oss in på en fest på Örnäset men det blev inget, så vi åkte hem till Ag och satt där och hade det mysigt. Jag var nöjd som fan! Fast där vid tvåtiden började jag småslumra lite, jag var ju trots allt lite dålig efter vaccinet också är jag alltid trött på fredagar. Åkte taxi med Sara till Tuna vid 4 sen promenerade vi hem till Porsön och somnade runt halv sex. Awesome kväll <3

Igår, lördag, låg jag i sängen till fem vilket var sjukt skönt. Sen vid sjutiden åkte jag och Max in till stan, köpte mig ett skrovmål på tasty som jag krängde hemma hos Stefan. Vi var hos honom till tre då vi tog nattbussen hem, vi hade det jävligt lugnt, men ändå sjukt kul. Kollade på film, tog nån öl och spelade rock band. Johanna är nöjdnöjdNöjd =D

Så nu sitter jag här hos Max och vi ska snart bege oss hem till Töre och ladda upp inför den kommande skolveckan, så måste gå nu så vi hinner det vi ska. Bye bitches <3

Vår supernsnygga kortlek ;)

Ja också gjorde Sara ettor? xD liksom, varför? ^^





Kommentarer
Postat av: sara roos

awesome!

2009-11-29 @ 16:14:35
URL: http://jahman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni ser kåta ut=)

2009-11-30 @ 18:48:36
URL: http://missjosse.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0