Måndagmorgon

Nu sitter jag här på min älskade skolan. Inatt drömde jag att en av mina kompisar i Skåne försökte övertala mig att börja på NTI i Lund och jag hade riktig panik när jag vaknade! Aldrig att jag lämnar det här stället utan att bli tvingad <3

Just nu har vi datakunskap och vi har precis börjat pilla med excel, jag orkar inte tänka så det känns som ett jobbigt ämne att ha på en måndagmorgon, men jag överlever. Har dessutom sovit riktigt dåligt inatt, men jag hoppas på att jag får en mysigare natt inatt. Nu ska jag fokusera lite, men snart slutar vi sen har jag svenska och mediekunskap. Jag funderar på om jag ska gå en sväng på stan sen och gå på  mattestugan i eftermiddag istället för på onsdagmorgon.

Puss bitches <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0