Lördag morgon

Här sitter jag och morgonloggar lite sådär vid tolvtiden. Hade en väldigt lugn kväll igår och det behövdes verkligen! Just nu sitter vi här ochfunderar på vad vi ska göra för frukost, jag är sugen på makrill och ägg, men det vrkar inte vara så populärt. Vi får väl se vad det blir. Om ite annat ska jag åk hem till Töre om två timmar. Planerna för dagen ser ut så at jag ska övningsköra, vilket behövs eftersom att det var jättelängesen sist. Sen ikvälll blir det myskväll med familjen, hyra film och sånt, ska bli härligt!

Nä nu tror jag vi ska vandra bort till affären och köpa makrill,jag är nöjd! Hoppas ni får en härlig lördag :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0