Härlig helg!

Hej igen! Jag vet att jag blivit jättedålig på att blogga, men jag har så mycket annat för mig som känns roligare, tyvärr. Jag har nyss kommit hem efter en liten sväng med bilen tillsammans med familjen, de är fortfarande ute och kör, men jag fick så hemskt ont i magen så jag åkte hem. För övrigt har jag haft en helt underbar helg,tack som fan för det alla som var med ! <3

I fredags åkte jag till Luleå och mötte upp mina bitches och Max där, så åkte vi hem till honom och satt där och snackade lite skit osv :) Sara, Josse och Rebecka drog vidare vid elva, men jag kände mig så jävla sliten så jag stannade hos Max och tog det lugnt. Fast vi inte gjorde ett piss typ var jag ändå dyngtrött när vi skulle upp på lördagmorgonen, för vi skulle till skolan och typ "jobba" på öppet hus där.

Ja, så vi missade två bussjävlar och kom nästan en timme försent, men det var inga större problem. Sara, Josse och Rebecka sprang runt och fotade hela dagen medan jag fick stå med en tjej i tvåan vid ingången och hälsa folk välkomna osv. Jag vet att det låter helt sjukt, men jag tyckte faktiskt det var skitroligt :o Så jag ska dit på torsdagkväll igen och göra samma sak, dock har jag lite problem för hade behövt fixa sovplats men ja?

Jesper och Jerry kom och hämtade mig från skolan vid fyra så åkte vi och åt på Donken för jag var så jävla hungrig. Ja, sen är det tydligen fest hos Millan som jag inte träffat på jättelänge, så vi svänger bara inom Töre där jag plockar på mig lite smink och ett linne så åker vi till Kalix, raggar efter lite alkohol och när det är löst åker vi till Millan där vi sitter och surrar med lite folk och festar på, det var verkligen roligt! Tyvärr dog festen vid halv tolv, men det var helt okej. Så sov jag då hos Jesper och det, var riktigt mysigt att få träffa hans familj igen, jag har verkligen saknat dom <3

Nu vet jag att det här blev alldeles för långt, men ingen tvingar er att läsa!
Bye bitches <3

Sara, Jag och Josse hos Maxiboy i fredags (;

Mina bitches och max, miaouw <3

Och en bild jag tog från köksfönstret nyss, vintern är här och jag älskar det!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0