Har äntligen fått sova ut!

Nu sitter jag hos Max och jag är piggare än jag varit på typ en månad, härligt! Vi hade en riktig chillkväll igår med några snubbar från skolan och sånt, sen har jag sovit i typ 10 timmar så jag är nöjd =) Jag kanske åker hem snart, eller så stannar jag en natt till och hittar på någonting roligt ikväll, vi får se. Jag älskar att vara impulsiv så det här blir bra ;)

Vi har nyss varit ute på en promenad och jag fotade lite och jag lovar att så fort jag kommer hem ska jag sätta mig ner och lägga in bilderna på datorn så kanske ni får se ett par.

Hoppas ni har en trevlig helg, för det har fan jag =D

Puss <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0