Godmorgon!

Här sitter jag på skolan med Josse och Rebecka. De håller på att rita i paint medan jag nöter farmville och bloggar då, såklart. Vi har egentligen datakunskap, men vår lärare är inte här så vi dissar excel idag och sitter och leker med våra datorer istället. Ikväll har jag utvecklingssamtal och det ska bli skönt att veta hur man ligger till, men jag är absolut inte orolig.

Det här är vad jag åt till frukost i morse, erkänn att ni är avundsjuka. Dock blev äggen en aning misslyckade för vi hade inga rena stekspadar så jag improviserade med en sån där, slickepott. Det blev bara en enda stor klump av allting xD


Bacon såg lite sur åt så jag tyckte att jag kunde göra något åt det ^^

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0