Fjortisfest

Igår var det som sagt fest Halloweenfest hos Idan. Det var kanske lite lamt, men jag var i alla fall väldigt nöjd med kvällen. Jag var inte alls på humör för att fetfesta heller så det kändes helt okej. Ida hade bestämt att vi skulle klä ut oss, sen att det inte blev så jätteseriöst spelar väl ingen större roll. Hon och jag var fjortisar tillsammans och Cakki och Sara gick typ runt i morgonrock. 

23.18 åkte jag hem till Vinslöv och sen pressade jag massa nachochips och drack typ en liter vatten innan jag vågade gå och lägga mig. Jag sov faktiskt ovanligt bra inatt, vilket behövdes eftersom att jag ska ut och resa idag. 19.25 går mitt flyg från Ängelholm till Stockholm, sen åker jag därifrån så jag är i Luleå 22.30. Kommer typ vara hemma halv tolv, men ibland får man ta den smällen. Ska faktiskt bli skönt att komma hem och ni anar inte hur mycket jag längtar tillbaka till skolan!

Så här snygg var fjortisen Johanna igår, lägg märkte till pappret som sticker ut ur min bh (;
               

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men nu saknar mamman dig! :-(

2009-11-01 @ 21:23:17

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0