Blir jag aldrig pigg?

Jag har varit dyngtrött nu i ja, tre veckor ungefär. Jag vet inte hur jag lyckas? Visst, första veckorna var det för att jag inte kände riktigt ro att sova, sen fastnar jag lätt framför datorn, men ändå, jag borde kunna sova mer? Så ja igår sket det sig igen då jag umgicks med Max ett tag, sen fick hans vänner för sig att vi skulle umgås med dom också missade jag bussen hem för han bodde typ, långt bort? Så satt jag typ och snackade skit med Max halva natten sen blev det ju då att slagga där för jag tog mig inte hem direkt, så man är ju ganska så trött idag.

Nu har jag min sista graflektion för det här året, känns lite sorgligt nästan, men eftersom att jag är så trött är jag inte så taggad på att jobba vidare med InDesign, det är ju inte det roligaste jag gjort och sen är det tankekrävande eftersom att jag inte jobbat med det förut. 

Jag slutar 14.10 och då ska jag sätta mig nere i fiket och plugga matte för vissa har ju prov imorgon!! Så stannar jag här hela dagen då. 16.30 ska vi börja ordna inför öppet hus ikväll, vilket ska bli jätteroligt. Bussen hem 20.38, sen MÅSTE det bli sängen!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0