Bio ikväll!

Har haft en ganska lång skoldag idag, som nyligen avslutats med en engelskalektion. Fick visserligen den längsta r haft ensovmorgonen jag haft, ja bortsett från första skoldagen, imorse. Jag började som 9.40, som varenda onsdag, men idag skjutsade pappa mig till skolan så jag fick sova drygt en halvtimme längre + att jag slapp bussen som man börjar bli liite less på =)

Nu är det då så att jag inte orkade åka hem så jag frågade Max om jag kunde komma dit och baka kakor med honom. Han var inte så taggad på det så istället föreslag han att vi skulle gå på bio. Vi båda fick ju tre biobiljetter var för att vi jobbade på öppet hus förra veckan så han "bjuder" mig den här gången. Mina biljetter ligger tryggt hemma i mitt skrivbord.

Vi ska i alla fall se 2012, inte för att jag gillar sådana filmer, men alla pratar om den så varför inte? Det var dessutom det mest lockande som gick idag så! Har ni sett den? I så fall, vad tycker ni om den?

Jag hoppas det blir trevligt i alla fall, för jag kommer inte komma hem fören vid midnatt så det måste verkligen vara något bra så det är värt! Snart kommer Max hit till skolan så ska han ta med sig lite nudlar till mig som får utgöra min middag, inte bra!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du växer och Måste äta ALLSIDIGT!!!! Plugga lite kostcirkel, va? ;-)http://www.kasvikset.fi/Pa_svenska/Etthalvtkiloomdagen/Etthalvtkiloomdagen/Kostcirkeln



Skickar med en länk med en kostcirkel som även visar rekommenderade proportioner av alla livsmedelsgrupperna. Du växer och jobbar hårt så detta är viktigt för att du ska orka och va frisk! Jag e mamma ut i fingerspetsarna..... ;-)

2009-11-18 @ 17:57:18

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0