Ännu en skolvecka avklarad

Hej bitches!
Nu sitter jag i fiket med Josse och Alexander, som ska börja bege sig mot sin buss nu. Själv ska jag sitta kvar ett tag till och vänta på Maxiboy som jag ska umgås med idag. Planen var att det skulle bli chillkrök med hans kompisar, men det sket sig litegrann så vi kanske hakar på fest med Sara och Rebecka? Ja, vi får väl se vad som händer i alla fall, ett som är säkert är då att jag ska sova hemma inatt sen blir det att vara i Töre lördag, söndag och ta det lugnt.

Den här reklamskylten har definitivt ryckt upp mig en hel del den här veckan, den finns överallt på stan och jag tycker den är lika rolig varje gång. Haha vissa har ju värdelös humor x)
          

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0