Ananas och te

Nu bloggar jag igen, gud vad är det med mig idag? Ja, jag har visserligen inte så mycket att göra. När jag gjort klart det här blir det nog att nöta lite facebook, sen efter det kollar jag antingen på film eller så läser jag lite mediekunskap. Inte för att jag behöver det, men jag tycker det är intressant på något sätt. Skulle även funka att ta tag i den där boken jag började läsa för ett tag sen som faktiskt är riktigt bra.

Just nu har jag i alla fall skurit upp en färsk ananas och gjort mig en kopp te, så sitter här och njuter. Tog dessutom en lång, varm dusch innan, gjorde en hårinpackning och sånt. Ja, men sen skulle jag ha min body scrub men då kom jag på att jag lämnade den hos mitt ex så jag fick nöja mig med hudkräm. 
Note to self: Införskaffa ny och flytta den inte från badrumsskåpet!

Jag lyckades för övrigt med en jävligt klanting sak nyss. Jag tände lite ljus och två av de slockade hela tiden, jag fattade inte varför men insåg nyss att det var fläkten på datorn som blåste, ibland är man snabb! I alla fall så slockade ljusen och jag skulle tända dem. Det slutade med att jag spillde stearin på mina nakna lår och på datorn! Så nu är den ena Usb-porten förstörd, tur att man ska köpa ut datorn sen, då kanske ingen lärare någonsin får veta ^^

             
Jag kom på den brillianta idén att skrapa rent mitt dator med ett kort, eller rättare sagt min patientbricka. Kände mig lite pundig. Så nu påpekar vi det så den där anonyma snubben som tror jag knarkar kan få lite mer att gotta sig i ;) Stearin är dock fascinerande..

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0