2012

Förlåt för den sega uppdateringen, men jag har inte alls varit sugen på att blogga idag.

Som ni kanske förstått tänkte jag berätta lite om gårkvällen, när jag och Maxiboy var på bio. Måste börja med att ja, tacka honom för kvällen, det var riktigt härligt <3 Ja och filmen var riktigt bra! Jag gillar egentligen inte alls sådana filmer, men det här var verkligen ett undantag. Effekterna kändes inte påtvingade eller fejkade och det är väldigt ovanligt måste jag säga, det var roligt myckte händelser i den och en jävligt fin balans mellan biten med realtioner och sånt och själva handlingen. Sen var det en del små humorinslag som nästan fick mig att kissa på mig lite, haha! xD

Så jo, jag är jättenöjd :) Sen är det ju alltid mysigt att gå på bio och det finns inga godare popcorn än de man får på bion! Kvällen avslutades med att jag missade bussen hem på fem minuter och eftersom att jag var så sjukt trött orkade jag inte vänta på den sista bussen så jag slaggade hos Max, så man fick en ganska fin sovmorgon idag!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0