Två veckor kvar!

Idag är det exakt två veckor till balen och jag toklängtar!
Dock är det lite oroande att jag inte köpt hårsmycken än, men det blir kanske på lördag? Älskling måste ändå till Luleå och leta reda på ett tyg till hans slips, som helst ska matcha min klänning. Varför säljer vanliga affärer inte bruna slipsar? Det är ju snyggt!

Ville bara säga att jag peppar massor, så får ni gärna komma dit (vet inte hur många gånger jag sagt det nu)
För övrigt har jag nästan blivit lite parnoid över om det kommer bli dåligt väder, men det finns inte så mycket att göra åt det om det blir så.

Lägger in en annan bild på min klänning, den är fortfarande hemlig men ni kan få se pyttelite mer.
Åker till älskling om en timme, mysigt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna!

Ja, du, det ser ju ut att gå väldans bra för dig..och kärleken håller ju i sig. Du kommer vara balens drottning den kvällen...garanterat...för klänningen och smyckena var bland det finaste jag sett....stolt mor skulle man allt vara. Klart vi ska komma och se på er...det vill man ju för allt i världen inte missa. Förresten...hur går det med solandet??? Hälsa Jesper...kramz från Annica

2009-05-28 @ 21:00:55
Postat av: Lina

Älskar dig med <3

2009-05-29 @ 14:12:41
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0