Tisdag och jag är slutkörd efter gymmet

Förut har jag varit rädd för att gymma ensam, rädd att någon av hockeykillarna som verkar bo på gymmet ska se hur lätta vikter jag tar, men efter lite peppande ord från Ingela om att ingen tänker på det bestämde jag mig idag för att våga gå fram och träna lite med hantlar etc, fast det fortfarande var kvar ett par snubbar. Så jag tar mig ett par 5kg hantlar och kör på, nöjd över att jag tagit mig mod till det. Då hör jag den ena killen bakom mig "du, kolla vikterna" också nickade han mot mig och båda började fnissa (kan killar ens fnissa förresten?) Så tydligen hade jag rätt när jag var orolig, folk tänker på hur jag tränar, men nu blev jag bara förbannad. Varför ens bry sig om hur andra gör med sina kroppar? Jag blev som sagt galet upprörd av den där löjliga kommentaren. Så jag stod kvar länge och lyfte och lyfte, bara av irritation. Så nu är jag fortfarande förvånad över var det där kom ifrån och jag är helt slutkörd i hela kroppen, vilket däremot känns grymt härligt.


Ikväll blir det Desperate Housewives och jag ska börja på en gång med att ta igen avsnittet jag missade förra veckan.
Sen vill jag bara gratta min supersöta svåger på födelsedagen också =)





Här är förresten en liten, liten bit av min balklänning som jag hämtade i lördags.
Ni får inte se hela fören balen är, men nu får ni i alla fall en tanke om hur den ser ut, jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Johan

Fattar inte vad deras problem är. Visst man tar lätta vikter men det gör alla någon gång, eller har gjort. Är man på ett gym vill man åstadkomma något, jävla idioter >< Blir så irriterad.

2009-05-05 @ 22:20:21
URL: http://johansoderlund.blogg.se/
Postat av: Lina

Samma sak har hänt med mig. Vet hur du känner. På ett sätt är det bra för man blir ju så irriterad att man kämpar på mer. Men det bästa är ju att ignorera fast det ibland inte går när det är riktiga skitstövlar. ;o



Folk kommer att tappa hakan när dom ser dig i klänningen, du är super snygg! <3

2009-05-06 @ 08:22:51
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0