Tagit ut min piercing

Måste bara slänga in ett kort inlägg och berätta att jag häromdagen tog ut min piercing. Tog ut den bara för att se hur det såg ut och tyckte jag såg lika bra med som utan. Så det spelade mig ingen roll om jag haft kvar den eller inte, så det som övervägde var att det är grymt jobbigt att dra åt den så ofta som jag gjorde, att de varade lite då och då, samt att alla vet ju att läppiercingar inte är bra för tänder/tandkött. Nu har jag inget emot folk med piercingar för det, jag tycker det är snyggt, på vissa, men jag kände väl bara att jag inte behövde den längre.

Lägger in  halsbandsbilden för att visa  hur det såg ut när jag hade den, har inte hunnit ta en ny utan och innan jag fick den var jag sönderblonderad så det går ändå inte att jämnföra. Lägg pekfingret över om ni har för dålig fantasi för att tänka bort den ;)


Tror ni jag gjorde rätt val? Det börjar kännas lite tomt måste jag erkänna

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är lika snygg med eller utan piercing! :)

2009-05-06 @ 08:24:40
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0