Svartvitt

Jag älskar svartvita bilder, de ger en sån känsla och den känns väldigt stark, fast det är så enkelt. När jag vill ha svartvita bilder fotar jag helst de svartvita direkt i kameran, men om jag inte är säker om bilden gör sig bäst i färg eller svartvitt fotar jag självklart i färg och fixar den sedan i photoshop. Vill förresten påpeka att jag inte är så bra på photoshop och att jag försöker undvika det så mycket jag kan, jag tycker en duktig fotograf ska kunna visa upp fina oredigerade bilder.

Här har ni ett litet hastigt ihopklipp av lite blandade svartvita bilder jag tagit det senaste åren. De flesta är från första dagarna jag hade min systemkamera så jag är lite stolt, i alla fall över att det ändå gick hyfsat bra första dagarna. Anledningen till att de sitter så fult ihop är att jag satt i ett lite halvtråkigt telefonsamtal medan jag gjorde det.

Bilderna kräver en större storlek, men de kommer nog dyka upp en här och där ibland. Nu ville jag bara ha någonting.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Äsch inte gör det något. Du kan skicka dom sen :) Ni var ändå så söta på bilden :)

2009-05-18 @ 18:19:09
Postat av: Lina

Sv: Äsch inte gör det något. Du kan skicka dom sen :) Ni var ändå så söta på bilden :)

2009-05-18 @ 18:19:44
URL: http://bananbyxa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Lycka till!

2009-05-18 @ 19:51:12
URL: http://liiinnea.webblogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Sv: Tack, jag hoppas att det blir en fin frisyr nu också :-) Och självklart ska jag lyckas bra på provet ;-)



Svartvitt är verkligen underbart. I love it! Så fantastiskt vackert är det.

2009-05-18 @ 20:36:25
URL: http://myphoto.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0