Stressad, för jag ska bli perfekt!

Ikväll ska jag till Sara och umgås med tjejerna, spela spel och mysa verkar det som, ska bli härligt! Sen sover jag hos Jesper och spenderar antagligen hela helgen med honom så ni får förvänta er frånvaro. Ska bli superväder imorgon så blir nog en massa sola och ska försöka få ut kameran i helgen också, kanske man tar med den till Kalix idag?

Bussen går om 50 minuter och jag är stressad, för ikväll vill ja va supersnygg! Ibland får jag såna ryck när jag bara vill fixa mig och göra mig fin, det är mest för min egen skull. Så nu ska jag rota i garderoben och se om jag hittar något som kan passa kvällen. Måste nog tyvärr köra på jeans för kanske inte kan ha mina högklackade hela kvällen, men men.

Ska se om jag hittar någon random bild att lägga in, sen får vi höras om någon dag, ha en härligt helg!



Det sket sig med att va snygging ikväll, har inga snygga kläder jag slipper frysa i.
Dagens i-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Det lät ju trevligt! :D



Sv: Jo, det är det! :D

2009-05-30 @ 10:47:29
URL: http://myphoto.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0