Sommarplaner

Det börjar dra ihop sig till sommarlov, bara fem veckor kvar i skolan och det känns galet härligt. Dock är jag orolig för hur sommaren kommer bli. Är helt säker på att den hade kunnat bli bäst, men det känns som att alla utom jag har fått sommarjobb. Det är ju inte direkt kul att sitta ensam fem dagar i veckan i tio veckor, men hellre det än Manhem måste jag erkänna. Det här är i alla fall vad jag vill hinna med i sommar:

+ Ett par sommarfester
+ Några grillkvällar
+ Bada
+ Åka till Särkivaara med Jesper, Lina och Mogge¨
+ Ha en riktigt, riktigt mysig sommarkväll med Jesper <3
+ Åka till Skåne på ett eller annat sätt
+ Springa på i alla fall en festival eller liknande
+ Rida en massa
+ Börja övningsköra
+ Tjäna ihop så mycket pengar jag kan på smågrejer
+ Få Töres snyggaste solbränna (;

Skulle det bli såhär, blir det nog en ganska hyfsad sommar ändå. Jag är i alla fall positiv, sen får man se vad som händer.

Jag och Ida en mysig sommarkväll på Stapelfestivalen förra sommaren, saknar dig <3
En annan härlig dag förra året i maj när jag mös på Pålles studsmatta

Kommentarer
Postat av: Vilja

Svar: Naaw, Tackar! :)



Hehe, jodå jag med!

2009-05-10 @ 23:04:32
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig :)

2009-05-10 @ 23:36:15
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0