Sommar

Tänkte börja lägga in bilder jag tog förra sommaren lite oftare, jag blir så glad av dem! Jag längtar massor till sommaren verkligen kommer, okej det känns som den redan är här, men första doppet, skolavslutningen och sånt. Ge mig! Den ultimata sommarkänslan för mig är nog grillkväll vid en mysig solnedgång, just efter man badat med folk man tycker om. För övrigt lär ni nog se mig med kameran i handen mycket oftare under sommarlovet än nu. Sen när alla andra jobbar kommer jag dessutom ha tid med bloggen, när jag inte rider och bygger på solbrännan.

Vad är era tankar och planer för sommaren?


Bilden tagen i Törehamn förra året i juni, första veckan jag hade
min systemkamera så klandra mig inte om ni inte gillar den ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

vilken fiin bild. :D



i sommar ska jag mest ta det lugnt. har inget speciellt inbokat. ;) :D

2009-05-25 @ 15:07:35
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0