Skola

Sitter på en ganska seg no-lektion nu. Håller på med ett biologiarbete, men har kommit så långt så ett inlägg hinner man väl slänga in. Ikväll ska jag nog bara vara med Jesper och ev någon annan. Jennifer och Jonte ville umgås också har vi planer med Emma och jag är dessutom medbjuden ut att grilla med Anita och Henna och alla tjejerna, men det blir nog antagligen Töre eftersom att jag säkert inte får skjuts hem. Nackdelen med att bo i Norrbotten, det går aldrig några bussar hem på kvällen!

Men nu ska jag faktiskt göra lite biologi, man försöker ändå hålla uppe betygen så. Hör av mig i eftermiddag igen om jag inte hamnar med Jesper direkt när jag slutat.
Puss <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0