Prioriteringar

De finns precis överallt och jag har äntligen, efter nästan 16års tid, blivit van vid dem. Simpla grejer som att ens favorittvprogram krockar med en mysig kväll ute med bästa vännen och svårare saker, som jag har exempel på men inte vill nämna. Sen kan man ju prioritera vänner också, och där kan jag säga att jag aldrig skulle kunna skriva en lista på vilka som betyder mest, men om man tvingas prioritera den ena, så är det så uppenbart ändå.

Jag prioriterar att ha äkta vänner före att ha folk att spendera min dötid med som ändå är falska, eller något annat negativt. Just nu har jag en ganska tydlig priolista.
1. Skolan - En månad kvar och jag får inte fucka den, helt onödigt inför gymnasiet.
2. Relationen till min föräldrar - Herregud jag har inte råd att förlora dem, någonsin!
3. Att inte tappa bort min riktiga vänner - För det är er jag kommer att behöva när allt går åt helvete
4. Mitt förhållande - Jag har helt seriöst världens underbaraste pojkvän som jag känner att jag vill dela mitt liv med, man kastar bara inte bort ett liv sådär
5. Och sist, tjäna pengar och gymma - Så jag kan betala av min balklänning och komma i den om en månad ;)

Det får inte plats en massa skit på den listan, inga saker som står ivägen för mig att hålla den, det får inte hända. För det här är vad som är viktigt för mig och jag känner att jag måste få vara mig själv snart.

Kommentarer
Postat av: siw

du kommer att bli den vackraste bruden på balen.kram

2009-05-07 @ 19:01:30
Postat av: siw

hej igen, gnällig svärmor,men det e klart du ska vara dig själv. va bara den du är så blir allting bra kramar i massor.

2009-05-07 @ 19:04:41

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0