Onsdag

Igår var jag på sminkurs med en massa tjejer, skittrevligt måste jag säga. Alla blev jättefina, eller ja, finare. Själv kände jag mig ganska översminkad typ första timmen, men när jag vande mig kände jag mig faktiskt väldigt vacker. Funderar på att investera i en sminkning till balen om man skulle gå och bli rik en dag. Hur som helst, har inga egna bilder men ni får se imorgon eller något.

Hann inte med sista bussen hem 19.05, måste nästan ta och skälla ut bussföretagen för att det inte går senare bussar, det suger. Så jag sov hos Jesper, puss på det. Blev ingen skola idag, kände mig spyfärdig i morse så jag åkte till Töre för två timmar sen. Ska göra klart lite skolarbeten idag, går snart ut ju, känns helt sjukt.

Förresten har jag en idé. På lördag ska Jesper tydligen festa och jag känner att jag måste se ESC, så min tanke var väl om någon/några ville träffas hos mig eller någon annanstans och kolla på det? Mysa lite och gnälla på hur fula kläder vissa har och sånt ;)


Lägger in Finlands bidrag som jag har fastnat för häromdagen.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill!!! Det hade varit jätte trevligt.... :/

2009-05-13 @ 12:29:19
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0