Mitt i ett träningspass

Håller på att hämta andan efter ett träningspass, som jag snart ska fortsätta med lite situps och träning av mina stackars taniga armar. Jag är riktigt stolt över att jag äntligen, på typ 10e försöket, lyckats hålla kvar mig med att träna regelbundet. Sen mars har jag tränat minst två gånger i veckan och det känns härligt! Dessutom börjar det ge resultat, har börjat få armmuskler och om jag och Jesper inte inbillar oss har jag fått fastare rumpa, yes! Men det bästa resultatet är nog att jag blivit jämnare i hur min mage ser ut. Förut kunde det bara dyka upp en valk vissa dagar och andra dagar var den helt platt. Nu har jag hamnat någonstans i ett mellanläge, vissa dagar är den självklart fortfarande platt, men jag har nästan aldrig den där kulan/valken, bara en gång i månaden ;)

Jag älskar att träna. Det har blivit ett intresse och det känns alltid lika härligt att stå i duschen på gymmet ensam och andas ut. Om jag inte får träna på 3-4 dagar får jag nästan panik! Nackdelen med träningen är att det är så dyrt att springa på gymmet 2-3 gånger i veckan, så nu när det har torkar upp i skogen har jag börjat jogga en gång i veckan i alla fall. Men som idag, när det har regnat halva dagen, har jag kört på crosstrainern vi har hemma. Lyx med privatgym några meter från datorn så man kan dunka valfri träningsmusik!

Nej nu måste jag fortsätta innan det blir för sent, måste hinna plugga och ta den där mysiga träningduschen.


Kommentarer
Postat av: elee

hur gick det med träningen sötis? :)

2010-08-03 @ 02:50:18
URL: http://eleanorwarskog.devote.se

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0