Mitt första fotojobb

Första gången jag blev "anlitad" som fotograf var förra sommaren då min mammas snubbes bror (ni fattar) gifte sig. Först när de frågade blev jag otroligt glad förstås, men senare blev jag så galet orolig och nervös! Jag hade jobbat hela våren för att ha råd med en systemkamera och när jag till slut packade upp den på köksbordet under ett galet lyckorus, var det knappt tre veckor kvar innan bröllopet den 12e juli. Sen blev det ju som det blev, hann inte med alla ljusförändringar och sånt, men jag var ändå ganska stolt över mig själv efter att ha stått bakom kameran i sju timmar och sedan redigerat bilderna minst lika länge. För så hemska var de inte, för att vara första gången. 

För övrigt hade Elinor en så otroligt vacker klänning så man börjar nästan längta efter att få gifta sig själv , hehe ;)




Kommentarer
Postat av: Emma

jag tycker du lyckas väldigt bra. fina bilder. :D:D

2009-05-25 @ 17:07:27
URL: http://emmaa95.blogg.se/
Postat av: Caroline - hobbyfotograf

Sv: Tack! :D



Jättefina bilder, vad har du för kamera? :)

2009-05-25 @ 20:24:15
URL: http://carolinedamm.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0