Mina favoritbloggar

Tänkte lägga upp en liten lista på mina favoritbloggar, kanske någon av er hittar någon som även ni kan vara intresserade av? Sen tar jag gärna emot tips om bra bloggar från er också. Måste bara påpeka att modebloggar verkligen inte är min grej så ni vet, helt ärligt är jag ganska ointresserad av mode. Jag köper kläder jag tycker är snygga och som plånboken tycker om, lägger hellre pengar på att göra något jätteroligt än att köpa ett linne tex.

Några av bloggarna jag följer genom Bloglovin är:
- GayBloggen
De flesta måste väl känna till honom vid det här laget så han behöver väl ingen längre presentation.

- Emmas fotoblogg
Råkade klicka mig in på hennes sida och fastnade ganska direkt. Hon skriver väl i princip som alla andra, om sitt liv och andra aktuella händelser och hon är jätteduktig på att illustrera inläggen med passande, fina bilder.

- Myphoto
En annan tjej som är flitig bakom kameran som jag hittade i förra veckan. Hon tar jättefina bilder och hennes inlägg består mer av bilder än av text, rätt härligt dagar när man är lat och inte orkar läsa så mycket ;)

- SilentCrush
En tjej jag länge beundrar över Bilddagboken som har skaffat sig en blogg. Visserligen är hon inte så flitig på att använda den, men hon ligger ändå bland mina prenumeranter för när hon skriver, skriver hon saker man verkligen inte vill missa.


Resten av bloggarna jag prenumerar på är vänner och bekanta, exempelvis Lina, Johan, Eleanor och Sara.

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh, tack för det fiina orden sötis. :D värmer verkligen. taack! :D

2009-05-19 @ 15:26:18
URL: http://emmaa95.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: haha, vad söt. :D



åh, tack du. =)=)

2009-05-19 @ 16:13:01
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0