Jag älskar att vara den jag är

Jag har varit ovanligt positiv de senaste dagarna och jag älskar det. Jag börjar känna mig stolt över mig själv, nog för att jag alltid gjort det, men jag känner mig mer självsäker i den jag är, hur jag ser ut och vad jag gör. Herregud man lever bara en gång och jag har insett att jag slösar bort tid på att gömma mig, vara rädd och osäker. Jag vill inte mer, nu tänker jag köra på sen får det bära eller brista. Jag vill ha kul och jag vill vara glad! Det var bara det jag ville säga.

För övrigt ska jag umgås med Eleanor, Henna och det folket imorgon, ska på nån sminkkurs av något slag? Har aldrig gjort något sånt förut, men jag ser fram emot det och hoppas att det blir kul, det blir väl vad man gör det till. Så nu när jag är så positiv kommer det säkert bli jättebra. Är i alla fall jätteglad att ni bjöd med mig =)

Bjuder på en jätteknäpp och ful bild Jesper tog på mig i helgen. Åh jag älskar att vara knäpp och jag älskar att vara jag!

Förresten, nu ser ni ju hur det blev utan piercing kanske?


Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Åh, så skönt att du älskar att vara du! Det ska man göra, även om det är riktigt svårt ibland! Keep it up!



SV; Tack för kommentaren! Ja, det är min mamma som har fotat för sådär 14 år sen :-D

2009-05-11 @ 19:35:50
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Lina

Aw, du är så söt! <3 ily <3

2009-05-12 @ 18:59:08
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0