Inaktiv? Jo tack

Men jag har i alla fall haft ett härligt veckoslut =D Ska bara dra de senaste fem dagarna i korta drag, för de har varit härliga.

Onsdag
Började förjävligt, både jag och Ingela totaltkraschade så vi åkte hem från skola/jobb. Anledningen har ni faktiskt inte med att göra, förlåt. Vi åkte hem och andades sen sa hon att hon tyckte vi skulle åka till Luleå, för det behövde vi båda två, komma bort från allt jobbigt ett tag. Så då fick jag shoppa! Sen att Ingela resonerar så att allt som kostar under 100kr är gratis är ju inte helt fel ;)
Jag köpte 2 klänningar, 3 par leggings (rosa, svarta,vita), en självhäftande bh till balen, 2 par skor, ett diadem, nytt puder och ett par shorts. Sen tog vi en välbehövd fika nere i Smedjan också. Tack så jättemycket för den dagen Ingela <3

På kvällen åkte jag till Kalix och grillade med tjejerna, riktigt mysigt det med <3

Torsdag:
Älskling följde med hem på onsdagkväll så torsdagen började med mys, sen blev det lite stek på altanen också. Framåt kvällen åkte vi till farmor för att fira att hon gått i pension. Ingela hade gjort en jättegod smörgåstårta och en kaka som var helt underbar, som hon förövrigt håller på att göra om just nu. Mums!

Fredag:
Först begav jag mig till Lina och Sara för att Sara skulle visa mig hur hon ska sätta upp mitt hår på balen, hon var skitduktig och det blir precis som jag vill ha det! Sen skulle jag följa efter Jesper med buss, då han kört till Kalix tidigare. Men då gjorde jag en jävligt osmidig grej! Jag steg på bussen och klickade mitt busskort, det funkade galant. Sen kommer vi ner på viadukten och jag får panik, bussen svänger mot Luleå! Jag fick värsta panik och ringde Jesper och Ingela, så Ingela fick hämta mig i Jämtön och jag fick ta nästan buss till Kalix en timme senare.

Lördag:
Vaknade upp i älskling säng och vi begav oss ner mot stan direkt efter frukosten. Han följde med mig när jag skulle sola, för jag är lite klaustrofobisk och får panik av att ligga i solariet, började gråta när han stängde det, heja Johanna! Efter det blev det gymmet för mig sen åkte vi till Töre igen. Framåt kvällen var det fest hos Lina och det var jättetrevligt, sen gick vi till min faster en stund där mina föräldrar var, så tog farsan några öl med Jesper osv innan vi gick hem och sov.


Så, behövde bara sammanfatta hela skiten. Ska nog göra lite skolarbeten nu innan kakan är klar =)
Bjuder på några av de många bilderna jag har tagit de senaste dagar, däremot får ni inte se kläderna idag, det får ni göra i verkligheten eller någon dag när jag orkar fota dem.


Anita, Eleanor och Jag på vår grillning :)

'
Henna, Madde, Frida, Emmis röv ;) , Eleanor, Emil, Saras snubbe?, Sara och Anita. Sen var vi
några till vid annat tillfälle :)


Eleanor =)

Den supergoda smörgåstårtan vi åt hos farmor, fick tyvärr inga bra bilder på henne och oss andra.

Haha jag fick bild på pappa och Ingela pussandes! Trodde jag var omöjligt. Visserligen dålig bild,
men ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Sv: Haha, jo, jag tycker också det var coolt! :D Fast fortfarande pinsamt med det där brevet, HAHA! ^

Jo, nån dag får jag väl dra mig upp till Töre! Var ju i Bondersbyn nu i helgen.. Haha :)

Går du i nian på Töre? I sånna fall skulle du ha gått i samma klass som min lillebror Orvar ;)

2009-05-24 @ 18:45:42
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Sv: Ja, just det! De la ju ner skolan, de vet ju jag (men minnet sviker!)

Haha, ja, fortfarande pinsamt! ;) Jag vill verkligen inte veta vad jag skrev, HAHA :D

2009-05-24 @ 18:57:14
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Sv: Haha, vilken tur att du inte kommer ihåg vad det stod! :o Nä, jag var nog inte särskilt gammal med tanke på att jag inte kommer ihåg att jag skickade det ;)

Nu byter vi ämne: Händer något roligt i Töre i sommar? Ska ju nämligen vara i Bondersbyn själv en stor del av sommaren, då kanske man kan hitta på nåt :)

2009-05-24 @ 19:32:37
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Ingela

Tack själv!! :) Det behövde vi verkligen och det var underbart mysigt!! <3

2009-05-24 @ 22:42:16
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Sv: Ja, det blir ju ofta så att många jobbar. Lycka till med hästarna och solbrännan, det blir säkert bra! :D

Ja, jag får väl försöka ta mig till Töre lite i sommar :)



Haha, sån tur att jag gjorde nån glad med min pinsamma barndom! ;) Ha en bra dag i skolan!

2009-05-25 @ 06:49:00
URL: http://myphoto.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0