Fullbokad, bra eller dåligt?

Den här dagen känns så grymt tight så det finns inte. Kom hem från skolan kvart över tre och var tvungen att sätta mig med mitt tyskaprojekt som mina päron bestämt måste va klart på onsdag, annars får inte Jesper sova här, fast jag har nästan en månad på mig att göra klart det. Sen har jag bestämt att jag ska till farmor och trava ved och klockan sju ska vi repa. Sen under veckan ska jag hinna med att trava ved, göra bort en konsert och gymma. Känns jobbigt, men det är ändå så skönt att alltid ha något att göra. Man har inte så mycket tid att tänka på all skit, och tro mig, det finns mycket nu.

Det är jättebra att vara upptagen, jo det är det. Alltid när jag har en jobbigare period i mitt liv försöker jag gräva ner mig i skolarbete eller annat, när jag bodde i Hässleholm var det mest planer för helgen som jag grävde ner mig i för att slippa, men skolan känns rätt okej. Förresten måste jag ge er ett tips, det är skitbra att träna när man är förbannad eller ledsen, så jag måste ändå hinna med gymmet i veckan.

Kommentarer
Postat av: Lina

Sällskap till gymmet på torsdag? Puss <3

2009-05-05 @ 13:46:27

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0