Fotopromenad på kvällskvisten

Ikväll fick jag bara ett ryck, jag saknade min kamera jättemycket! Så jag stängde ner datorn, tryckte i minneskortet och sprang ut. Blev ingen lång sväng, hamnade först i hästhagen och sen promenerade jag vidare. Kan lika gärna visa er i bilder så vi kör på det. Vill påpeka att bilderna är inte alls eller minimalt redigerade, jag tror på att det varken är kameran eller photoshop som gör bilderna, det är den som står bakom kameran. Kanske inte är positivt för mig ;)

Hmm, saker funkar inte som jag vill att de ska så får bara upp de här bilderna just nu, som inte är så mycket för världen men jag är trött så ni får ursäkta mig. Ska fixa imorgon så jag kan slänga upp några till.
Godnatt <3

                                                                                     
Lite lamt jämnfört med maj i skåne som jag är van vid, men jag är glad ändå =)  
Också en bild på mig och min söte Erpur <3

Kommentarer
Postat av: Lina

På något sätt så saknar jag dig fast jag ser dig i princip nästan varje dag förutom helgen ;) Vill bara att du ska få veta det <3<3

2009-05-12 @ 18:57:34
URL: http://bananbyxa.blogg.se/
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ ~ glöm inte att anmäla er till veckans bloggtävlingen!

sv: va kul! jag meddelar dig senare, vet inte riktigt när. om du har gått vidare i tävlingen eller inte! LYCKA TILL! :D

2009-05-13 @ 09:12:24
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0