Fota i dåligt väder?

Åh jag har blivit så kär i min kamera nu igen! Känner att intresset växer mer och mer, precis som jag förväntat mig att det skulle göra framåt sommaren. Tänkte tvinga med pappa att skjutsa runt mig så att jag kunde fota en bit bort igår, men åkte till älskling istället. Så jag kanske drar en sväng ikväll, dock är det ganska mulet och det skulle inte förvåna mig om det börjar regna. Frågan är ju då om det är värt att fota i dåligt väder. Kan tänka mig att det ger lite kontraster åt alla supersoliga bilder, speciellt om det regnar, blir en grymt härlig känsla! Så ja, om pappa orkar måste jag fota idag och i så fall lägger jag in resultaten ikväll.

Jag är i alla fall inte rädd att kameran inte klarar av lite vatten och hög luktfuktighet, hade med den i spöregn i Åhus förra sommaren. Visserligen i en väska, men den var ju genomdränkt i vatten också. Här har ni Idan, och ni ska veta hur jävla kul vi hade! Slutade med att vi vandrade runt med en kundvagn och bada i vattenpölar.



Kommentarer
Postat av: Caroline - hobbyfotograf

Sv: Okej, jag har en Nikon d40 ;)



Den understa bilden var ascool! Hur har du tagit den? :P

2009-05-26 @ 17:23:52
URL: http://carolinedamm.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Det andra fotot är grymt! Wow Johanna! :)

Sen får jag önska dig lycka till på balen! ^^



Jag går en Naturvetenskaplig linje på Grans Naturbruksgymnasium, verkligen en underbar skola! :D



Kram

2009-05-29 @ 13:17:04
URL: http://myphoto.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0