Fått kläder och har jobbat färdig

Idag blev jag klar med vedtravningen hos farmor, känns riktigt skönt och imorgon ska jag få lön för det. Pengar går nog till största del till att betala av balklänningen. Fick ändå lite förskott idag, farmor hade beställt kläder åt mig som kommit idag och jag är ganska nöjd. Köpte en ny bikiniunderdel, fick en biking av Eleanor för någon månad sen, skitsnygg är den, men min röv ser förjävlig ut i underdelen så jag fick matcha själv och blev jättenöjd =)
Sen beställde jag tre linnen för 149kr, ett svart/vit randigt, ett svart och ett vitt, snygga de också. Också till sist ett par vita 3/4 byxor för 99kr. De är jag däremot inte helt nöjda med. För det första sitter knappen på insidan och den är sjukt svår att knäppa, för det andra så ser de konstiga ut. Ser lite gammal ut, så funderar på att skicka tillbaka dem. Vad tycker ni?

Kommentera på så ska jag gå och kolla på Semifinalen i ESC och sen sova. Vi hörs imorgon kära läsare <3


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: jadå, det är det säkert. underbar är den verkligen. helt klart min favoritfilm. ;) <3

2009-05-14 @ 21:39:25
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0