Cruising igår, fota inatt

Igår var jag på Luleå cruising med Jesper som vara chaffis åt sin kompis Jonas, som tyvärr blivit av med körkortet för ett tag sen, ganska tragiskt faktiskt. Hur som helst blev det en helkväll på stan, träffade en massa roligt folk, både nytt och gammalt. Det är något av det roligaste jag vet, att bara sticka iväg någonstans och träffa massa folk.

Ska tillbaka till älskling om en timme så ska jag sova där till imorgon. Planen är att jag ska ut och fota ikväll/natt. Säg vad ni vill, men de norrländska sommarnätter är vackrare än någonting annat i naturen, enligt mig.

Måste springa ner och äta och duscha, ni ser mer av mig imorgon efter skolan.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: eleanor

haha ohja! ;D

2009-06-01 @ 19:42:33
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tjohoo kusse, du var ganska full på crusingen :):) men de e bra hehe:) Har du flyttat hit nu upp till norr? ja hänger inte riktigt med, du flytta ju först upp, sen ner, och nu upp igen lr? why? Ha de bra, kram kusin sandra

2009-06-13 @ 02:38:49
URL: http://www.metrobloggen.se/Sandrakenny

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0