åtta månader ♥

Älskling, du vet väl om hur mycket jag älskar dig?
Och du vet väl om att jag vill hålla din hand för alltid, genom hela livet.
Jag kan inte uttrycka mig i ord, det jag känner är alldeles för starkt för det, men jag tror du förstår.
Du är den som finns där när jag är ledsen, som håller mig tätt intill och viskar i mitt öra:
"Lugn gumman, jag finns här för dig, alltid, gråt inte"

Du får mig alltid att skratta, du gör mig lycklig, och varje sekund vi delar är guld värd.
Kvällarna jag somnar med dig är underbara, det är endast då jag känner det högsta lugnet.
När jag vaknar på morgonen och ser att du ligger där bredvid, så vacker och bekymmerslöst sovande,
Då är jag lycklig.
När jag får kyssa dig på kinden, se dig djupt i dina vackra ögon och säga att jag älskar dig och veta att du känner likadant,
Det är då jag är lycklig.

Vi två ska vara tillsammans för alltid 


Kommentarer
Postat av: Din gubbe! ;)

Men sötnöt,

Jag är gjord för att älska dig, samt trösta dig om du är ledsen. Vi två ska hålla ihop i öändliga evigheter!.



Jag älskar dig högst! <3



"Det var mormor och morfar som tipsade mig om att du hade bloggat, dem håller tydligen koll xD haha".



Puss <3

2009-05-26 @ 19:07:21
Postat av: Olivia

Kul, de gör jag mee:) Ha de så bra:)

2009-05-26 @ 20:09:10
URL: http://oliviatwin.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Joo om du vill.. Fast ni båda är ju bra. Men vi ser vem som får äran att göra den ;) Puss <3

2009-05-27 @ 12:18:44
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0