Aiden släppte nytt igår!

Ni anar inte hur glad jag är! Aidens nya album och förövrigt det första utan Jake Wambold, släpptes igår och finns snart på min dator. Måste beställa det så fort jag får pengar. 149:- på cdon.com, det är det värt. Låten här är förresten galet bra; Scavengers of the damned. Men det jag är mest peppad på är att de börjar turnera i sommar, så jag skulle nog gissa på att de kommer till Sverige i höst igen och den här gången får jag inte missa det! Var så underbart 23/4 förra året <3
Synd bara att alla slutat vara emo ;)

Nä lyssna nu på låten, jag tror ni kommer gilla den även om ni inte är jätte förtjust i sån musik. Refrängen är faktiskt trallvänlig och det sätter sig på hjärnan direkt.


Kommentarer
Postat av: eleanor

jo helt klart : )

2009-05-13 @ 14:30:11
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0