5 anledningar till varför jag älskar min blogg

1. Jag har aldrig tråkigt.
Kan spenderar hur mycket tid som helst på att skriva inlägg, fundera på vad man ska skriva om nästa gång, mixtra med bilder jag vill lägga in, läsa andras bloggar osv.

2. Jag får ett exakt mått på hur bra jag är
Kollar min statistik flera gånger om dagen, när den är högre än vanligt känner jag mig bra, för då har jag lyckats. Och om den är låg så blir jag ännu mer peppad på att verkligen lägga ner min själ i det här. Jag slipper helt enkelt fundera så mycket på det, vilket jag är bra på annars.

3. Jag kan vara mig själv, men välja att dölja allt jag inte vill prata om
Jag har aldrig uppgett mig vara någon jag inte är på min blogg, jag skriver alltid rätt ut ur hjärtat, men vissa saker hamnar inte här utan på ett hemligt dokument gömt långt ner i en konstig mapp på min dator. Det känns bra att inte alla behöver se allt dåligt med mig och det känns ännu bättre när jag själv läser min blogg och ser att jag är ganska bra ändå, eller jag får tro det i alla fall.

4. Den uppmuntrar mitt fotointresse
Jag älskar min kamera otroligt mycket, men jag har lätt för att glömma bort den. Ju mer jag bloggar och ju mer jag läser fotobloggar vaknar mitt intresse till liv igen, för fast jag inte går ut och fotar så ofta är det underbart när jag väl gör det.

5. Jag får skriva alla konstiga saker jag tänker på utan att bli dumförklarad
Eller, ni kanske dumförklarar mig i alla fall?

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0