Sjuk "/

Inatt vaknade jag någon gång kring 5-6 och kände mig helt död. Min hals sved, jag hade en huvudvärk som fick hela rummet att snurra när jag satte mig upp och jag frös skitmycket fast jag var så varm att Jesper knappt ville ta i mig. Det bara smällde till under natten, inte alls kul. Sjävklart är det ju så också, att man blir alltid sjuk när det passar som sämst. Just den här gången är det ju resan till Särkivaara som står på spel. Jag är ganska bra på att dra runt sjukdomar i flera veckor, ibland månader, så det ska väl inte bli något problem att åka i alla fall, men känns verkligen inte kul.

Lina är förresten också lite krasslig, så man är inte lika sugen på att åka längre. Det är såhär det känns när livet jävlas med en =) Nej, men jag ska försöka orka dra dit ändå och om jag blir så dålig som jag var inatt igen måste jag stanna hemma och då var det nog meningen att jag skulle det.

Tråkigt bara när man planerat, men men, orkar inte gräva ner mig i det, försöker undvika det så mycket som möjligt angående alla möjliga saker. Man ska ändå va lagom positiv hela tiden =)

Nu ska jag se om vi har nån Latte hemma som jag kan smutta på framför tvn och sen gå och vila/sova en stund.


Kommentarer
Postat av: Annica

Tjolahoppsan!

Äschan, päschan att du skulle gå å bli sjuk...

Men det återstår ju ännu en dag innan ni skall iväg...så de e ju bara å hoppas på att du blir bättre. Krya på dig, kramz/Annica

2009-03-05 @ 17:08:47
Postat av: Mamma

Åk ingenstans om du har feber iaf, lova det! Då behöver kroppen vila, På riktigt! Se till att dricka mkt och vila mkt. Tråkigt. Krya på dig! Åsså arbetsskadad som jag är....2 alvedon var sjätte timme. ;-)

2009-03-05 @ 18:10:04
Postat av: Lina

Vi 'r liksom väldigt sjuka men du är sämre än mig ;/ puss <3

2009-03-05 @ 20:29:04

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0