Sex månader <3



Jag är så glad för att jag har dig, för att du finns i mitt liv och för att jag finns i ditt.
Jag är så glad, att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig.
Ingen annan är som du och det gör dig så underbar.
Du och jag är inte likadana personer, men vi klickar passar så bra ihop så det är inte sant.
Kanske du är den saknade pusselbiten jag skrev om i förrgår?
Det spelar ingen roll vad exakt du är, det enda som spelar roll är att du är här med mig,
att vi älskar varandra och att vi ska göra de här sex månader till hundratals fler.
Jag älskar dig högst Jesper <3

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS ! <3

2009-03-26 @ 15:42:45
URL: http://bananbyxa.blogg.se/
Postat av: Jesper

Åhh vad du är söt min älskling!. Puss på oss <3. minst 6månader x 160 <3<3

2009-03-28 @ 11:41:36

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0