Seabear



Ville bara tipsa er om ett av mina favoritband, Seabear. Tryck på play, annars får ni inte läsa vidare. En hel del trodde nog aldrig att jag lyssnade på sån musik, men då trodde ni fel. Visst, jag tycker fortfarande Aiden är helt genialiska och jag älskar rock, men ibland är det skönt att dra ner det till sju isländska snubbar (ja, jag säger snubbar till både tjejer och killar) som spelar banjo, dragspel, akustisk gitarr etc.

Jag håller på att leta efter ett halsband till balen. Det går inte så bra. Har hittat ett i Kalix med det kostar över 2000 så det lär ju inte hända att jag någonsin kommer få bära det. Hittade nyss ett silvrigt pärlhalsband för 199 kronor, helt okej, men jag är inte sådär galet förälskad i det. Förresten vet jag inte om silver passar till min bruna klänning. Min tanke var väl att ha ett stort halsband, typ strass, sen ett par guldbrun örhängen, kanske guldbruna detaljer i halsbandet. Sen vill man ju inte se ut som en bajskorv heller. Gud, jag är så dålig.

Nu skippar jag skitsnacket och lägger in en bild på det där halsbandet bara för skojs skull.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0