Särki inställt "/

Tyvärr blev det inge Särki i helgen, jag mådde jättedåligt igår men känner mig ganska hyfsad nu idag. Så imorse när jag vaknade ringde jag Lina för att se om vi kanske skulle fara i alla fall, men då var hon så kass så hon knappt kunde andas så det gick inte så bra att åka ändå.

Eftersom att det är sista dagarna på lovet och jag ändå vill göra nånting så ska jag och Jesper till Kalix ikväll och bowla med hans kompis+flickvän. Känns liiite för mycket som en dubbeldejt, men det blir säkert bra =)
Imorgon blir det nog att jag drar hit några kompisar för att ersätta en av kvällarnar i Särki med lite kortspel och umgänge etc. Är ni på?



haha jag älskar paint x')

Kommentarer
Postat av: eleanor

jo de kommer dE:) <3

2009-03-07 @ 14:05:41
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0