Saker jag ska/borde/vill göra

Tänkte lägga upp en liten lista, mest för att peppa mig själv igen (associerar till mina februarilöften). Denna gång kommer den inte innehålla löften, mera saker jag vill/ska/borde göra. Sen ber jag om ursäkt för att jag aldrig bloggar, jag är för upptagen.

Jag vill/ska/borde

x  Börja träna, ofta. Har på tal om det varit och gymmat första gången idag, det gick bra =) Så nu ska jag hänga på Lina två gånger i veckan, känns jävligt bra (y) Sen ska ja väl ev träna hemma en gång i veckan också, vi får se.

x  Fota oftare. Jag älskar att stå bakom kameran, men jag är för lat och upptagen för det. Jag saknar verkligen det.
 
x  Sluta flotta i mig massa choklad Behöver jag säga mer?

x  Sköta skolan. Fan va jag får ångest om jag sänker mig :o

x  Hitta sommarjobb. Jag är i stort behov av pengar, som alltid annars. Så imorgon ska jag ringa på ett sommarjobb som annonserat efter personal, vilket i princip ingen annan för atm (jävla lågkonjuktur -.-)

x  Sluta lägga ut onödiga inlägg här

Kommentarer
Postat av: Pehå

x Skippa träningen (man lever ju bara en gång)

x Palla fota (vet ser bilderna när du är död lix)

x Choklad är gott

x Skolan? haha who needs that shit. Skolka ffs

x Jobbar gör man - därför dör man!



retas med dej *

2009-03-19 @ 22:57:34
URL: http://blondadummakalixbor.blogg.pehå
Postat av: Anonym

ps. dom roligaste inläggen är ju dom onödiga :D

2009-03-19 @ 22:59:00
Postat av: jonathan

det heter faktiskt lågkonjunktur ... inte lågkonjuktur........

2009-03-25 @ 20:05:03

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0