Löjlig ångest, Desperate Housewives och Greek

Har nyss fällt ett par tårar för det mest löjliga jag någonsin varit med om. Jag har gått upp ett kg bara sådär poff och det ser ut som att jag är gravid just nu, självklart får jag panik. Herregud jag som tränar så ofta! Det släpper nog till imorgon, brukar bli så vissa dagar, men jag får sån ångest av det.

Nu försöker jag i alla fall komma i fatt i Desperate Housewives, då jag missade säsongspremiären för några veckor sen. Ligger fem avsnitt efter och det går segt som fan att ladda ner de sista fyra. Så vi får se hur de går, kanske måste leta efter en ny torrent. Rätt konstigt hur det kan vara så viktigt bara att följa med en serie, visserligen har jag gjort det nu i ja, vad blir det, 4 år kanske. Så man är ganska fast. Känner ni likadant för något?

Jag är inte personen som skulle följa flera program i veckan, är alldeles för upptagen för det, men försöker åtminstone hinna med Desperate Housewives också tittat jag på Greek på datorn, som förövrigt har säsongpremiär i USA ikväll, som jag längtat! Om ni inte följer det redan, börja! Det är det bästa jag sett på tv och den har dessutom en massa snygga skådespelare. Scott Michael Foster, mums! Annars tittar jag bara på tv när jag känner för det och när jag har tid. Intressant, eller hur? Nej men helt seriöst, jag tycker det är dumt att skaffa sig ett beroende av tv, dator etc, lev livet!

 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0